2009年3月15日星期日

懒惰虫看上我


最近除了忙,上网有问题以外
懒惰虫还看上我!?
懒得读书,懒得做功课,懒得上课
懒得写部落。。。就是懒
拖了很久,现在应该是时候可以抽些时间来这里打扫打扫吧
因为。。。
我刚format好我的电脑,
在等着慢死人的install software
从昨天等到今天,还是在等待
功课又不能做,就来这里
首先是要回复美女~Qoo的tag
~~~好长咯~~~
还是得一题一题慢慢的回答

长跑问题与作答开始咯

1. Name the people you tagged. (10)
★ Jenny
★ 美好
★ 康宏
★ DJ小新
★ 康泉
★ eyong
★ 慧慧
★ xxx
★ xxxx
★ xxx
★ xxxx
(好可怜,交不出10个人)

2. Describe yourself in one word.
* 懒

3. Who would you pick, someone who really loves you, or the one you love?
* 两个都不选,我很贪心,想要他爱我我也爱他

4. Have you ever loved someone before but never had the courage to tell him/her?
* 嗯。。。我爸妈咯,会paiseh说出我爱你

5. How if people reject your confess face to face?
* 我想我一定会丢脸丢到想找个洞转进去吧

6. God is giving u just 5 more minutes before going back to heaven, IF you love someone special, what will you say to that person?
* 我爱你

7. What will u say to a person who doesn’t want to believe u?
* 无言

8. Was ever a time that you tried to learn to love someone?
* 这个嘛,看情况

9. Do you have something special with you all the time?
* Yes sure~~

10. Long distance love ?
* 现在咯,他在kl我在jb

11. Best place to cry.
* 我的房间,那么就不会有人知道我在哭

12. Who do you love the most?
* 唯一的他

13. Tell us of your dream last night?
* 我都忘了

14. Ever hated someone so bad?
* 当然有啊

15. The biggest & most hurtful lie you heard?
* 你去死

16. The last person you had a beer with?
* 我都不会喝酒,shandy算吗?哈~

17. The last person you went to the movies with?
* 我的朋友

18. The last person you talked on the cell phone with?
* 是他

19. The last person you hugged?
* 只有他

20. The last person you yelled atyen..
* 我都忘了,很久没大叫了

21. In the last week have you kissed someone?
* 嘿,秘密噢~

22. Think of the last time you were angry, why were you angry?
* 小事而已

23. If you could do anything or wish anything, what would it be?
* 所有我认识的人,身体健康,开开心心,这最重要

24. If you could have an all expense paid trip, where will you go?
* 很多地方。。。若可以当然是环游世界最棒咯

25. What you hate the most?
* 很假的人,背后说坏话的人,一脚踏几船的人,没有人性的人兽(野兽)

26. What would be the hardest thing for you to give up on?
* 一段很深很久的感情吧

27. Five facts About Me :
* 爱哭
* 爱美
* 懒惰
* 情绪化
* 贪玩
(其实还有很多的,哈哈~)

28. Five things that scare me:
* 人吓人
* 壁虎跌在身上(很geli)
* 不知觉情况下,猫猫走过+lier过我的脚
* 晚上一个人睡觉,暗暗的然后胡思乱想的(虽然我也很享受单人房的宿舍,哈~)
* 害怕只剩下我一个人

29. Two Songs Playing in My Head Lately:
* 暂时没有
* 抱歉啦

30. Five Things I treasure in my life:
* 偶的家人
* 偶的爱人
* 偶的姐妹
* 偶的朋友
* 可贵的机会

Finally,终于回答了所有的问题
共30题叻,真像个马拉松赛跑
现在可以喘一喘气了咯^^

0 评论 on "懒惰虫看上我"

Facebook Badge

Followers

 

~起飞沛@梦幻旅程 InG~ Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez